Sulejman, I. (2021). Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, I. (2021). 'Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman I. Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Aspira; 2021 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
I. Sulejman, "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812