prikaz prve stranice dokumenta Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a

Sulejman, Izabela
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Sulejman, I. (2021). Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, I. (2021). 'Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 25 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman I. Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a [Master's thesis]. Zagreb: College of Management and Design Aspira; 2021 [cited 2022 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

I. Sulejman, "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Please login to the repository to save this object to your list.