Sulejman, I. (2021). Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a (Master's thesis). Zagreb: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, I. (2021). 'Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 05 June 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman I. Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a [Master's thesis]. Zagreb: College of Management and Design Aspira; 2021 [cited 2023 June 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
I. Sulejman, "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812