prikaz prve stranice dokumenta Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a

Sulejman, Izabela
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Sulejman, I. (2021). Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman, I. (2021). 'Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 19.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Sulejman I. Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2021 [pristupljeno 19.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

I. Sulejman, "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.