Sulejman, I. (2021). Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, Izabela. "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman, I. (2021). 'Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 22.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
Sulejman I. Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2021 [pristupljeno 22.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812
I. Sulejman, "Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:225812