Vuković, N. (2024). Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković, Nina. "Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković, Nina. "Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković, N. (2024). 'Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 05.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković N. Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 05.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
N. Vuković, "Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466