Vuković, N. (2024). Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu (Undergraduate thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković, Nina. "Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu." Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković, Nina. "Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu." Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković, N. (2024). 'Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu', Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 05 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
Vuković N. Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu [Undergraduate thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 March 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466
N. Vuković, "Spajanje mikroinfluencera i virtualne stvarnosti: djelovanje na potrošačke odluke o digitalnom marketingu", Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:069466