Ćaleta, T. (2024). Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji (Diplomski rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta, Tea. "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta, Tea. "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta, T. (2024). 'Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji', Diplomski rad, Veleučilište Aspira, citirano: 05.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta T. Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji [Diplomski rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 05.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
T. Ćaleta, "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji", Diplomski rad, Veleučilište Aspira, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123