Ćaleta, T. (2024). Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji (Graduate thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta, Tea. "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji." Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta, Tea. "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji." Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta, T. (2024). 'Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji', Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 05 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
Ćaleta T. Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji [Graduate thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 March 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123
T. Ćaleta, "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji", Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123