prikaz prve stranice dokumenta Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji

Ćaleta, Tea
ASPIRA University of Applied Sciences

Cite this document

Ćaleta, T. (2024). Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji (Graduate thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123

Ćaleta, Tea. "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji." Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123

Ćaleta, Tea. "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji." Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123

Ćaleta, T. (2024). 'Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji', Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 05 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123

Ćaleta T. Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji [Graduate thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 March 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123

T. Ćaleta, "Djelovanje brendiranja na percepciju kvalitete usluge na primjeru hotela u Dalmaciji", Graduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:632123

Please login to the repository to save this object to your list.