prikaz prve stranice dokumenta Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč

Bernobić, Donato
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Bernobić, D. (2024). Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:860988

Bernobić, Donato. "Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:860988

Bernobić, Donato. "Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:860988

Bernobić, D. (2024). 'Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 05.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:860988

Bernobić D. Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 05.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:860988

D. Bernobić, "Značaj sportskog marketinga u cilju stvaranja i jačanja brenda na primjeru NK Jadran Poreč", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:860988

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.