prikaz prve stranice dokumenta Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb

Križan, Tea
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Križan, T. (2023). Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb (Diplomski rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:720114

Križan, Tea. "Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:720114

Križan, Tea. "Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:720114

Križan, T. (2023). 'Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb', Diplomski rad, Veleučilište Aspira, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:720114

Križan T. Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb [Diplomski rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2023 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:720114

T. Križan, "Djelovanje brendiranja na uspješnost poslovanja u hotelskoj industriji na primjeru hotela Doubletree by Hilton Zagreb", Diplomski rad, Veleučilište Aspira, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:720114

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.