Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova

Katarina Kay Mandić (2017)
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira
Citirajte ovaj rad

Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 24.02.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2017 [pristupljeno 24.02.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.