prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova

Mandić, Katarina Kay
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 24.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2017 [pristupljeno 24.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.