prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova

Mandić, Katarina Kay
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Specijalistički diplomski stručni). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Veleučilište Aspira; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.