Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Specijalistički diplomski stručni). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 05.06.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2017 [pristupljeno 05.06.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104