Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 27 May 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2017 [cited 2023 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104
K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104