prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova

Mandić, Katarina Kay
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 30 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2017 [cited 2023 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Please login to the repository to save this object to your list.