prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova

Mandić, Katarina Kay
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Mandić, K. K. (2017). Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, Katarina Kay. "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić, K. K. (2017). 'Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Mandić KK. Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2017 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

K. K. Mandić, "Društvene mreže kao moderni fenomen marketinške komunikacije odabranih sportskih klubova", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:820104

Islandora Bookmark - Please login to use this feature