Grubišić, D. (2023). Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija (Specijalistički diplomski stručni). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić, Doris. "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić, Doris. "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić, D. (2023). 'Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 25.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić D. Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2023 [pristupljeno 25.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
D. Grubišić, "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471