Grubišić, D. (2023). Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić, Doris. "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić, Doris. "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić, D. (2023). 'Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 22 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
Grubišić D. Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2023 [cited 2023 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471
D. Grubišić, "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471