prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija

Grubišić, Doris
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Grubišić, D. (2023). Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471

Grubišić, Doris. "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471

Grubišić, Doris. "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471

Grubišić, D. (2023). 'Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 22 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471

Grubišić D. Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2023 [cited 2023 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471

D. Grubišić, "Utjecaj percepcije važnosti kvalitete usluge na uspješnost poslovanja dalmatinskih turističkih agencija", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:787471

Please login to the repository to save this object to your list.