Ban, M. (2022). Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, M. (2022). 'Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 22.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban M. Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2022 [pristupljeno 22.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
M. Ban, "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790