Ban, M. (2022). Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, M. (2022). 'Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban M. Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2022 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
M. Ban, "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790