Ban, M. (2022). Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. (Undergraduate thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, Marta. "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban, M. (2022). 'Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 30 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
Ban M. Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc. [Undergraduate thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2022 [cited 2023 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790
M. Ban, "Komunikacija kao dio organizacijske kulture na primjeru tvrtke Marriott International, Inc.", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:822790