Kamenjarin, I. (2014). Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, I. (2014). 'Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 25.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin I. Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2014 [pristupljeno 25.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
I. Kamenjarin, "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639