Kamenjarin, I. (2014). Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije (Undergraduate thesis). Split: ASPIRA University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, I. (2014). 'Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije', Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin I. Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije [Undergraduate thesis]. Split: ASPIRA University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
I. Kamenjarin, "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije", Undergraduate thesis, ASPIRA University of Applied Sciences, Split, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639