Kamenjarin, I. (2014). Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije (Undergraduate thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, Ivana. "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin, I. (2014). 'Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 07 June 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
Kamenjarin I. Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije [Undergraduate thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2014 [cited 2023 June 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639
I. Kamenjarin, "Utjecaj korporacijskih komunikacija na imidž i konkurentnost sportske organizacije", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:063639