Vrenc, K. (2020). BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE (Završni rad). Zagreb: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc, Katarina. "BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc, Katarina. "BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc, K. (2020). 'BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 26.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc K. BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE [Završni rad]. Zagreb: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2020 [pristupljeno 26.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
K. Vrenc, "BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199