Vrenc, K. (2020). BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE (Undergraduate thesis). Zagreb: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc, Katarina. "BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc, Katarina. "BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc, K. (2020). 'BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 24 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
Vrenc K. BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE [Undergraduate thesis]. Zagreb: College of Management and Design Aspira; 2020 [cited 2023 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199
K. Vrenc, "BRENDIRANJE GASTRONOMSKE BAŠTINE KAO TURISTIČKOG PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:819199