Majić, T. (2021). Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša (Specijalistički diplomski stručni). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177
Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177
Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177
Majić, T. (2021). 'Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 28.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177
Majić T. Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2021 [pristupljeno 28.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177
T. Majić, "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177