prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša

Majić, Tea
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Majić, T. (2021). Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, Tea. "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić, T. (2021). 'Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 23 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Majić T. Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2021 [cited 2023 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

T. Majić, "Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru grada Omiša", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:294177

Please login to the repository to save this object to your list.