prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta

Vlahović, Matej
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Vlahović, M. (2021). Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović, Matej. "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović, Matej. "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović, M. (2021). 'Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović M. Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2021 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

M. Vlahović, "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.