Vlahović, M. (2021). Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831
Vlahović, Matej. "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831
Vlahović, Matej. "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831
Vlahović, M. (2021). 'Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 25.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831
Vlahović M. Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2021 [pristupljeno 25.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831
M. Vlahović, "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831