prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta

Vlahović, Matej
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Vlahović, M. (2021). Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović, Matej. "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović, Matej. "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović, M. (2021). 'Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 30 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Vlahović M. Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta [Undergraduate thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2021 [cited 2021 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

M. Vlahović, "Komunikacija kao ključni element vođenja u hotelijerstvu na primjeru Billa Marriotta", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:133831

Please login to the repository to save this object to your list.