Drača, D. (2014). Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača, Dino. "Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača, Dino. "Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača, D. (2014). 'Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 29.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača D. Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2014 [pristupljeno 29.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
D. Drača, "Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250