Drača, D. (2014). Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom (Undergraduate thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača, Dino. "Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača, Dino. "Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača, D. (2014). 'Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 20 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
Drača D. Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom [Undergraduate thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2014 [cited 2023 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250
D. Drača, "Marketinška komunikacija u tvrtki Allianz Zagreb d.d.: Primjer sponzorske suradnje s hrvatskim paraolimpijskim odborom", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:277250