prikaz prve stranice dokumenta Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza

Govorčinović, Anamaria
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Govorčinović, A. (2021). Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, A. (2021). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović A. Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

A. Govorčinović, "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.