Govorčinović, A. (2021). Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130
Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130
Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130
Govorčinović, A. (2021). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130
Govorčinović A. Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2021 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130
A. Govorčinović, "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130