prikaz prve stranice dokumenta Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza

Govorčinović, Anamaria
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Govorčinović, A. (2021). Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, A. (2021). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 15.05.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović A. Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2021 [pristupljeno 15.05.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

A. Govorčinović, "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.