prikaz prve stranice dokumenta Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza

Govorčinović, Anamaria
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Govorčinović, A. (2021). Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, A. (2021). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 05 October 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović A. Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza [Undergraduate thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2021 [cited 2022 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

A. Govorčinović, "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Please login to the repository to save this object to your list.