prikaz prve stranice dokumenta Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza

Govorčinović, Anamaria
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Govorčinović, A. (2021). Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, Anamaria. "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza." Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović, A. (2021). 'Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza', Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 18 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Govorčinović A. Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza [Undergraduate thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2021 [cited 2021 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

A. Govorčinović, "Razvoj marketinškog plana na primjeru Hrvatskog kajakaškog saveza", Undergraduate thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:455130

Islandora Bookmark - Please login to use this feature