Tomas, A. (2019). Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma (Specijalistički diplomski stručni). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, A. (2019). 'Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas A. Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Veleučilište Aspira; 2019 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
A. Tomas, "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389