prikaz prve stranice dokumenta Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma

Tomas, Andrej
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Tomas, A. (2019). Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma (Specijalistički diplomski stručni). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, A. (2019). 'Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 02.12.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas A. Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2019 [pristupljeno 02.12.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

A. Tomas, "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.