prikaz prve stranice dokumenta Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma

Tomas, Andrej (2019)
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Tomas, A. (2019). Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, A. (2019). 'Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 25 May 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas A. Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2019 [cited 2020 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

A. Tomas, "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Islandora Bookmark - Please login to use this feature