prikaz prve stranice dokumenta Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma

Tomas, Andrej
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Tomas, A. (2019). Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas, A. (2019). 'Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Tomas A. Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2019 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

A. Tomas, "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389

Please login to the repository to save this object to your list.