Tomas, A. (2019). Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, Andrej. "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas, A. (2019). 'Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 23 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
Tomas A. Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2019 [cited 2023 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389
A. Tomas, "Financijski učinci sponzorstva hrvatske nogometne lige na primjeru Hrvatskog telekoma", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:208389