Kovač, B. (2016). Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem (Specijalistički diplomski stručni). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač, B. (2016). 'Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 28.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač B. Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2016 [pristupljeno 28.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
B. Kovač, "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624