prikaz prve stranice dokumenta Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem

Kovač, Boris
College of Management and Design Aspira

Cite this document

Kovač, B. (2016). Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač, B. (2016). 'Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 29 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Kovač B. Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2016 [cited 2020 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

B. Kovač, "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624

Islandora Bookmark - Please login to use this feature