Kovač, B. (2016). Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem (Master's thesis). Split: College of Management and Design Aspira. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač, Boris. "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem." Master's thesis, College of Management and Design Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač, B. (2016). 'Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem', Master's thesis, College of Management and Design Aspira, accessed 26 May 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
Kovač B. Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem [Master's thesis]. Split: College of Management and Design Aspira; 2016 [cited 2023 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624
B. Kovač, "Sponzorstvo kao suvremen način komuniciranja s tržištem", Master's thesis, College of Management and Design Aspira, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:862624