pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efri:4428,thesis,"Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj","Bašić Žic, Maja",,,,,,,, efri:4376,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na promjene u internetskoj trgovini","Bilić, Višnja",,,,,,,, efri:4244,dissertation,"Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu","Kuzmanić, Antonio",,,,,,,, efri:4192,thesis,"Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda","Vranić, Tea",,,,,,,, efri:4166,thesis,"Sadašnjost i budućnost marketinga društvenih mreža","Lebinac Vrban, Tena",,,,,,,, efri:4160,thesis,"Ulaganje u energetsku učinkovitost stambenim kreditiranjem","Pamić Tumpić, Marta",,,,,,,, aspira:657,thesis,"Marketing miks hotelskih lanaca-poslovni slučaj hotela Sheraton","Ćubelić, Luka",,,,,,,, aspira:664,thesis,"Vino u gastronomskoj ponudi turističke destinacije","Avelini, Josip",,,,,,,, efri:3684,thesis,"Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y","Svetina, Antonia",,,,,,,, aspira:502,thesis,"Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela","Dobrić, Ivan",,,,,,,, efri:3578,dissertation,"Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta","Jadrić, Ivana",,,,,,,, efri:3605,"journal article","Contributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives","Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, Vladimir",,,,,,,, aspira:407,thesis,"Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a","Sulejman, Izabela",,,,,,,, efri:2944,thesis,"Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije","Palić, Tonina",,,,,,,, efri:2736,thesis,"Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača","Krišto, Tanja",,,,,,,, efri:2983,thesis,"Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj","Jaška, Sanja",,,,,,,, efri:2943,thesis,"The relationship between participants’ registrations and promotional activities of the Erasmus for Young Entrepreneurs Programme","Juričić, Iva",,,,,,,, efri:2241,dissertation,"Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji","Kos Kavran, Adrijana",,,,,,,, efri:1707,dissertation,"Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća","Jerčinović, Silvije",,,,,,,, efri:1785,"journal article","DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND","Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno",,,,,,,, fthm:1280,dissertation,"Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije","Jurišić, Marijana",,,,,,,, efri:1660,"journal article","EXPLORING RELATIONSHIP QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY","Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno; Lazarić, Marin",,,,,,,, efri:59,dissertation,"Zdrav životni stil - odrednica vrijednosti za potrošače na turističkom tržištu","Težak Damijanić, Ana",,,,,,,, efri:2289,book,"Marketing dynamics: How to Create Value for Customers","Grbac, Bruno",,,,,,,, efri:2333,book,"B2B marketing","Grbac, Bruno",,,,,,,, svkri:3270,dissertation,"Upravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina","Radulović, Duško",,,,,,,, efri:2288,book,"Stvaranje i razmjena vrijednosti","Grbac, Bruno",,,,,,,, svkri:3118,dissertation,"Upravljanje marketingom u funkciji transformacije hrvatske vojske","Vrkić, Marin",,,,,,,, svkri:3464,dissertation,"Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu","Stamenić, Sanja",,,,,,,, svkri:2649,dissertation,"Upravljanje marketingom i kvalitetom u funkciji razvoja poslovnih sustava Republike Hrvatske","Plantić Tadić, Diana",,,,,,,, svkri:3301,dissertation,"Analiza reklamnog diskursa","Pavlović, Liljana",,,,,,,, svkri:3387,dissertation,"Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma","Gredičak, Tatjana",,,,,,,, efri:2328,book,"Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti","Grbac, Bruno",,,,,,,, efri:2358,book,"Metrika marketinga","Grbac, Bruno; Meler, Marcel",,,,,,,, efri:2332,book,"Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja","Grbac, Bruno; Lončarić, Dina",,,,,,,, svkri:3241,dissertation,"Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj","Kovač, Ivan",,,,,,,, efri:2334,book,"Izazovi međunarodnog tržišta","Grbac, Bruno",,,,,,,, svkri:3096,dissertation,"Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu","Lončarić, Dina",,,,,,,, efri:2360,book,"Marketing trendovi","Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana",,,,,,,, efri:2329,book,"Načela marketinga","Grbac, Bruno",,,,,,,, efri:2330,book,"Identitet marketinga","Grbac, Bruno",,,,,,,, efri:2357,book,"Marketing : koncepcija, imperativ, izazov","Grbac, Bruno",,,,,,,, efri:2362,book,"Osvajanje ciljnog tržišta","Grbac, Bruno",,,,,,,, svkri:3292,dissertation,"Hipermedijalne metode u marketingu","Čapko, Zvonko",,,,,,,, svkri:2707,dissertation,"Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima","Grbac, Bruno",,,,,,,,