@mastersthesis{efri:4428, author = {{Bašić Žic, Maja}}, title = {{Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:4376, author = {{Bilić, Višnja}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na promjene u internetskoj trgovini}}, } @phdthesis{efri:4244, author = {{Kuzmanić, Antonio}}, title = {{Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu}}, } @mastersthesis{efri:4192, author = {{Vranić, Tea}}, title = {{Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:4166, author = {{Lebinac Vrban, Tena}}, title = {{Sadašnjost i budućnost marketinga društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efri:4160, author = {{Pamić Tumpić, Marta}}, title = {{Ulaganje u energetsku učinkovitost stambenim kreditiranjem}}, } @mastersthesis{aspira:657, author = {{Ćubelić, Luka}}, title = {{Marketing miks hotelskih lanaca-poslovni slučaj hotela Sheraton}}, } @mastersthesis{aspira:664, author = {{Avelini, Josip}}, title = {{Vino u gastronomskoj ponudi turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:3684, author = {{Svetina, Antonia}}, title = {{Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y}}, } @mastersthesis{aspira:502, author = {{Dobrić, Ivan}}, title = {{Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela}}, } @phdthesis{efri:3578, author = {{Jadrić, Ivana}}, title = {{Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta}}, } @article{efri:3605, author = {{Vujičić, Maja and Grbac, Bruno and Mozetič, Vladimir}}, title = {{Contributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives}}, } @mastersthesis{aspira:407, author = {{Sulejman, Izabela}}, title = {{Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a}}, } @mastersthesis{efri:2944, author = {{Palić, Tonina}}, title = {{Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2736, author = {{Krišto, Tanja}}, title = {{Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efri:2983, author = {{Jaška, Sanja}}, title = {{Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:2943, author = {{Juričić, Iva}}, title = {{The relationship between participants’ registrations and promotional activities of the Erasmus for Young Entrepreneurs Programme}}, } @phdthesis{efri:2241, author = {{Kos Kavran, Adrijana}}, title = {{Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji}}, } @phdthesis{efri:1707, author = {{Jerčinović, Silvije}}, title = {{Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća}}, } @article{efri:1785, author = {{Jurišić, Marijana and Dlačić, Jasmina and Grbac, Bruno}}, title = {{DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND}}, } @phdthesis{fthm:1280, author = {{Jurišić, Marijana}}, title = {{Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije}}, } @article{efri:1660, author = {{Dlačić, Jasmina and Grbac, Bruno and Lazarić, Marin}}, title = {{EXPLORING RELATIONSHIP QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY}}, } @phdthesis{efri:59, author = {{Težak Damijanić, Ana}}, title = {{Zdrav životni stil - odrednica vrijednosti za potrošače na turističkom tržištu}}, } @book{efri:2289, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Marketing dynamics: How to Create Value for Customers}}, } @book{efri:2333, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{B2B marketing}}, } @phdthesis{svkri:3270, author = {{Radulović, Duško}}, title = {{Upravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina}}, } @book{efri:2288, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Stvaranje i razmjena vrijednosti}}, } @phdthesis{svkri:3118, author = {{Vrkić, Marin}}, title = {{Upravljanje marketingom u funkciji transformacije hrvatske vojske}}, } @phdthesis{svkri:3464, author = {{Stamenić, Sanja}}, title = {{Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu}}, } @phdthesis{svkri:2649, author = {{Plantić Tadić, Diana}}, title = {{Upravljanje marketingom i kvalitetom u funkciji razvoja poslovnih sustava Republike Hrvatske}}, } @phdthesis{svkri:3301, author = {{Pavlović, Liljana}}, title = {{Analiza reklamnog diskursa}}, } @phdthesis{svkri:3387, author = {{Gredičak, Tatjana}}, title = {{Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma}}, } @book{efri:2328, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti}}, } @book{efri:2358, author = {{Grbac, Bruno and Meler, Marcel}}, title = {{Metrika marketinga}}, } @book{efri:2332, author = {{Grbac, Bruno and Lončarić, Dina}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja}}, } @phdthesis{svkri:3241, author = {{Kovač, Ivan}}, title = {{Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj}}, } @book{efri:2334, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Izazovi međunarodnog tržišta}}, } @phdthesis{svkri:3096, author = {{Lončarić, Dina}}, title = {{Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu}}, } @book{efri:2360, author = {{Grbac, Bruno and Dlačić, Jasmina and First, Ivana}}, title = {{Marketing trendovi}}, } @book{efri:2329, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Načela marketinga}}, } @book{efri:2330, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Identitet marketinga}}, } @book{efri:2357, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Marketing : koncepcija, imperativ, izazov}}, } @book{efri:2362, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Osvajanje ciljnog tržišta}}, } @phdthesis{svkri:3292, author = {{Čapko, Zvonko}}, title = {{Hipermedijalne metode u marketingu}}, } @phdthesis{svkri:2707, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima}}, }