Manin, L. (2016). Pozicioniranje hokejaškog kluba Medveščak kao najpoznatijeg sportskog brenda Hrvatske (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:769008
Manin, Leonardo. "Pozicioniranje hokejaškog kluba Medveščak kao najpoznatijeg sportskog brenda Hrvatske." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:769008
Manin, Leonardo. "Pozicioniranje hokejaškog kluba Medveščak kao najpoznatijeg sportskog brenda Hrvatske." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:769008
Manin, L. (2016). 'Pozicioniranje hokejaškog kluba Medveščak kao najpoznatijeg sportskog brenda Hrvatske', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 23.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:769008
Manin L. Pozicioniranje hokejaškog kluba Medveščak kao najpoznatijeg sportskog brenda Hrvatske [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2016 [pristupljeno 23.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:769008
L. Manin, "Pozicioniranje hokejaškog kluba Medveščak kao najpoznatijeg sportskog brenda Hrvatske", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:769008