Dobrić, I. (2022). Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić, Ivan. "Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić, Ivan. "Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić, I. (2022). 'Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 19.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić I. Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2022 [pristupljeno 19.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
I. Dobrić, "Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718