Božin, I. (2022). VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378
Božin, Ivo. "VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378
Božin, Ivo. "VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378
Božin, I. (2022). 'VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378
Božin I. VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Aspira; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378
I. Božin, "VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA", Završni rad, Veleučilište Aspira, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378