prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki

Šarić, Tomislav
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Šarić, T. (2018). Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, Tomislav. "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić, T. (2018). 'Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 27.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Šarić T. Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2018 [pristupljeno 27.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

T. Šarić, "Ponašanje potrošača prilikom kupnje sportskih marki", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:695292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.