Popović, A. (2018). Razvoj e-marketinga u turizmu na poslovnom slučaju turističke agencije Adriagate d.o.o. (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:986764
Popović, Ana. "Razvoj e-marketinga u turizmu na poslovnom slučaju turističke agencije Adriagate d.o.o.." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:986764
Popović, Ana. "Razvoj e-marketinga u turizmu na poslovnom slučaju turističke agencije Adriagate d.o.o.." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:986764
Popović, A. (2018). 'Razvoj e-marketinga u turizmu na poslovnom slučaju turističke agencije Adriagate d.o.o.', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 11.06.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:986764
Popović A. Razvoj e-marketinga u turizmu na poslovnom slučaju turističke agencije Adriagate d.o.o. [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2018 [pristupljeno 11.06.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:986764
A. Popović, "Razvoj e-marketinga u turizmu na poslovnom slučaju turističke agencije Adriagate d.o.o.", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:986764