prikaz prve stranice dokumenta Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“

Kaltak, Tarik
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Kaltak, T. (2024). Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“ (Diplomski rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:644637

Kaltak, Tarik. "Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:644637

Kaltak, Tarik. "Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:644637

Kaltak, T. (2024). 'Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“', Diplomski rad, Veleučilište Aspira, citirano: 05.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:644637

Kaltak T. Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“ [Diplomski rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 05.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:644637

T. Kaltak, "Razvoj domaćih hotelskih brendova u Hrvatskoj na primjeru hotelske grupacije „Maistra d.d.“", Diplomski rad, Veleučilište Aspira, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:644637

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.