prikaz prve stranice dokumenta Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili

Stojan, Antonia
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Stojan, A. (2024). Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:103150

Stojan, Antonia. "Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:103150

Stojan, Antonia. "Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:103150

Stojan, A. (2024). 'Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 05.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:103150

Stojan A. Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 05.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:103150

A. Stojan, "Mediji u poslovnoj komunikaciji: studija slučaja Nike, Red Bull i Rimac automobili", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:103150

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.