Sažetak | U današnjem digitalnom dobu mediji poslovne komunikacije postali su ključan element
svakodnevnog poslovanja organizacija diljem svijeta. Ovaj rad istražuje ulogu, značaj i utjecaj
medija u poslovnoj komunikaciji, s posebnim naglaskom na digitalne medije i tehnologije.
Analizira se kako organizacije koriste medije za postizanje poslovnih ciljeva te kako
digitalizacija mijenja načine komuniciranja s dionicima. Poslovna komunikacija definira se kao
proces razmjene informacija između organizacija i njihovih dionika s ciljem postizanja poslovnih
ciljeva. Mediji su od iznimnog značaja u ovom procesu jer omogućuju brzu, učinkovitu i
interaktivnu komunikaciju. Razvoj tehnologije, posebice interneta i digitalnih platformi,
revolucionirao je poslovnu komunikaciju, otvarajući nove mogućnosti za inovativne pristupe.
Aktualni trendovi u poslovnoj komunikaciji uključuju digitalizaciju, rast društvenih mreža i
korištenje mobilnih aplikacija. Pandemija COVID-19 dodatno je ubrzala ove promjene,
naglašavajući važnost digitalnih alata u održavanju kontinuiteta poslovanja. Kroz primjere
brendova poput Nike-a i Red Bull-a, prikazano je kako učinkovito korištenje medija može
značajno doprinijeti uspjehu organizacije. Rad također istražuje metode poboljšanja poslovne
komunikacije kroz medije, uključujući edukaciju zaposlenika, razvoj internih komunikacijskih
strategija, primjenu novih tehnologija i suradnju s vanjskim stručnjacima. Naglašava se važnost
višekanalnog pristupa, inovativnosti i kreativnosti u komunikaciji kako bi se ostalo relevantno i
konkurentno na tržištu. Rad ističe kako se poslovna komunikacija kontinuirano mijenja pod
utjecajem tehnologije i promjena u preferencijama potrošača. Organizacije moraju biti spremne
prilagoditi svoje strategije novim trendovima i tehnologijama kako bi zadržale konkurentsku
prednost. Kroz angažman na društvenim mrežama, interaktivne kampanje i sudjelovanje u
relevantnim događajima, brendovi poput Nike-a, Red Bulla-a i Rimac automobili uspjeli su
izgraditi duboke i trajne veze s potrošačima, što im je omogućilo dugoročni uspjeh. Učinkovito
korištenje medija u poslovnoj komunikaciji ne znači samo promociju proizvoda, već i stvaranje
autentične veze s publikom, što rezultira odanošću i podrškom potrošača. Ovaj rad doprinosi
boljem razumijevanju uloge medija u poslovnoj komunikaciji suvremenog poslovnog svijeta,
pružajući korisne smjernice za organizacije koje žele unaprijediti svoje komunikacijske strategije
i ostvariti uspjeh u digitalnom dobu. |