Žižak Gvozdenović, A. (2024). Stav potrošača prema promociji kulture brze hrane (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:452564
Žižak Gvozdenović, Alan. "Stav potrošača prema promociji kulture brze hrane." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:452564
Žižak Gvozdenović, Alan. "Stav potrošača prema promociji kulture brze hrane." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:452564
Žižak Gvozdenović, A. (2024). 'Stav potrošača prema promociji kulture brze hrane', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:452564
Žižak Gvozdenović A. Stav potrošača prema promociji kulture brze hrane [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:452564
A. Žižak Gvozdenović, "Stav potrošača prema promociji kulture brze hrane", Završni rad, Veleučilište Aspira, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:452564