Popović, A. (2024). Uloga oglašavanja i multimedije u ostvarenju organizacijskih ciljeva na primjeru poduzeća Adriagate d.o.o. (Diplomski rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:033201
Popović, Augustina. "Uloga oglašavanja i multimedije u ostvarenju organizacijskih ciljeva na primjeru poduzeća Adriagate d.o.o.." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:033201
Popović, Augustina. "Uloga oglašavanja i multimedije u ostvarenju organizacijskih ciljeva na primjeru poduzeća Adriagate d.o.o.." Diplomski rad, Veleučilište Aspira, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:033201
Popović, A. (2024). 'Uloga oglašavanja i multimedije u ostvarenju organizacijskih ciljeva na primjeru poduzeća Adriagate d.o.o.', Diplomski rad, Veleučilište Aspira, citirano: 14.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:033201
Popović A. Uloga oglašavanja i multimedije u ostvarenju organizacijskih ciljeva na primjeru poduzeća Adriagate d.o.o. [Diplomski rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2024 [pristupljeno 14.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:033201
A. Popović, "Uloga oglašavanja i multimedije u ostvarenju organizacijskih ciljeva na primjeru poduzeća Adriagate d.o.o.", Diplomski rad, Veleučilište Aspira, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:033201