prikaz prve stranice dokumenta Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig

Mandalinić, Mia
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Mandalinić, M. (2023). Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971

Mandalinić, Mia. "Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971

Mandalinić, Mia. "Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971

Mandalinić, M. (2023). 'Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 25.11.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971

Mandalinić M. Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2023 [pristupljeno 25.11.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971

M. Mandalinić, "Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.