Pristup korisnicima matične ustanove
Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig
Veleučilište Aspira
Mandalinić, M. (2023). Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971
Mandalinić, Mia. "Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971
Mandalinić, Mia. "Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971
Mandalinić, M. (2023). 'Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971
Mandalinić M. Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2023 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971
M. Mandalinić, "Važnost korištenja digitalnog marketinga u hotelijerstvu na primjeru hotela Briig", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:411971
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.