Dobrić, I. (2022). Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela (Završni rad). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić, Ivan. "Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić, Ivan. "Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić, I. (2022). 'Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
Dobrić I. Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela [Završni rad]. Split: Veleučilište Aspira; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718
I. Dobrić, "Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela", Završni rad, Veleučilište Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:173718