Prce, F. (2022). Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118
Prce, Franjo. "Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118
Prce, Franjo. "Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118
Prce, F. (2022). 'Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 23.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118
Prce F. Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2022 [pristupljeno 23.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118
F. Prce, "Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118