prikaz prve stranice dokumenta Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša

Prce, Franjo
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Prce, F. (2022). Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118

Prce, Franjo. "Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118

Prce, Franjo. "Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118

Prce, F. (2022). 'Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 23.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118

Prce F. Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2022 [pristupljeno 23.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118

F. Prce, "Instagram kao sredstvo brendiranja sportaša", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:580118

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.