Patrlj, K. (2022). Važnost odabira prikladnih distribucijskih kanala za unaprjeđenje prodaje u hotelijerstvu na primjeru hotela Jupiter (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:762653
Patrlj, Kristina. "Važnost odabira prikladnih distribucijskih kanala za unaprjeđenje prodaje u hotelijerstvu na primjeru hotela Jupiter." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:762653
Patrlj, Kristina. "Važnost odabira prikladnih distribucijskih kanala za unaprjeđenje prodaje u hotelijerstvu na primjeru hotela Jupiter." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:762653
Patrlj, K. (2022). 'Važnost odabira prikladnih distribucijskih kanala za unaprjeđenje prodaje u hotelijerstvu na primjeru hotela Jupiter', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 20.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:762653
Patrlj K. Važnost odabira prikladnih distribucijskih kanala za unaprjeđenje prodaje u hotelijerstvu na primjeru hotela Jupiter [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2022 [pristupljeno 20.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:762653
K. Patrlj, "Važnost odabira prikladnih distribucijskih kanala za unaprjeđenje prodaje u hotelijerstvu na primjeru hotela Jupiter", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:762653