Kovačić, I. (2022). Marketing održivih turističkih objekata na primjeru Republike Hrvatske (Specijalistički diplomski stručni). Split: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:658620
Kovačić, Ines. "Marketing održivih turističkih objekata na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:658620
Kovačić, Ines. "Marketing održivih turističkih objekata na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:658620
Kovačić, I. (2022). 'Marketing održivih turističkih objekata na primjeru Republike Hrvatske', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:658620
Kovačić I. Marketing održivih turističkih objekata na primjeru Republike Hrvatske [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Veleučilište Aspira; 2022 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:658620
I. Kovačić, "Marketing održivih turističkih objekata na primjeru Republike Hrvatske", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:658620