prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA

Božin, Ivo
Veleučilište Aspira

Citirajte ovaj rad

Božin, I. (2022). VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378

Božin, Ivo. "VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378

Božin, Ivo. "VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378

Božin, I. (2022). 'VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378

Božin I. VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Aspira; 2022 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378

I. Božin, "VAŽNOST INTERNOG MARKETINGA U HOTELSKOM ODJELU HRANE I PIĆA", Završni rad, Veleučilište Aspira, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:742378

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.