prikaz prve stranice dokumenta Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda

Filipović Grčić, Dora
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira

Citirajte ovaj rad

Filipović Grčić, D. (2022). Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:462149

Filipović Grčić, Dora. "Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:462149

Filipović Grčić, Dora. "Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:462149

Filipović Grčić, D. (2022). 'Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 19.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:462149

Filipović Grčić D. Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2022 [pristupljeno 19.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:462149

D. Filipović Grčić, "Važnost brandiranja u razvoju turističko-hotelijerskog proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:462149

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.