Peterlin, F. (2021). Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza (Završni rad). Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin, Fran. "Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin, Fran. "Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza." Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin, F. (2021). 'Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza', Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, citirano: 27.05.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
Peterlin F. Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza [Završni rad]. Split: Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira; 2021 [pristupljeno 27.05.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760
F. Peterlin, "Upravljanje markom u sportu na primjeru Hrvatskog odbojkaškog saveza", Završni rad, Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:193760